måndag 31 augusti 2009

Dålig bild...

men kameran är på lagning (efter att någon experimenterat lite med vilket håll minneskortet skulle stoppas i på...) - så jag fick plocka fram den gamla, lilla och halvbra Pentaxen. Så här blev det bästa fotot:

Det har varit dåligt med uppdatering på scrapfronten - jag vet, men fotot förklarar varför, eller hur?! Jag är hursomhelst nöjd med min anteckningsbok - MEN jag vet inte riktigt vad jag ska ha den till... Idéer?

BIAn har fått jobba lite, precis som lite gammal wellpapp, några rosor, biljetten har jag "snott" här, nyckeln köpt på Papprika, och fastsatt med en kedja från ett trasigt smycke, fjärilen köpte jag i Barcelona förra hösten, lite gamla band och spets.

Note: Det var inte JAG som klantade till det med kameran!

4 kommentarer:

Katarina sa...

Jättefin. Du kan ju ha scrap o kort skisser i den. Jag gillar wellpappen extra mycket. Vi ses på torsd.

Kram K

Jenny sa...

mmmmmm, vad fin den är. Kan den inte bara ligga där och vara så där fin, måste man ha den till något ;)
Me mutcho lajko!

Carina sa...

Den är jättefin.
Jag har inget konkret användningsområde, men man kan alltid ha den bara för att den är fin:)

Kram Carina

Åsa Aura sa...

Vilken superfin anteckningsbok!! Den kan man ju inte använda!?!?
Ses snart igen!
Kram Åsa