fredag 7 augusti 2009

Lite scrap har det blivit

trots värmen. Mitt scraprum ligger ju på övervåningen - och där går knappt att vara när det är så här fantastiskt väder... Men emellanåt har jag plågat mig i värmen;)

Den här typen av ask har jag sett lite varstans när jag surfat runt. Jag minns inte nu var jag hittade beskrivningen - men jag kan lägga ut det här senare - jag har skrivit ner måtten någonstans. Den är riktigt snabbgjord - och stommen består av en halv CS. Det kommer nog att bli fler sådana! Handtagen på lådorna är billiga pärlor (inköpta i Ullared) påträdda på en bit smyckeswire.




1 kommentar:

Jenny sa...

Vilken söt liten ask, lägg gärna upp beskrivningen, jag blev jättesugen att prova :) Dom kan ju passa till så mycket.
Vad duktig du varit trots värmen, själv har vi legat och svalkat oss på bryggan, inte dumt.
Kram