måndag 24 augusti 2009

Jag har varit duktig!

Gav mig ut i spåret i kväll. Halvvägs genom första varvet mötte jag Åsa med sina båda hundar - wow, vad trevligt med sällskap! 45 minuter senare drog hon vidare för att plocka upp sonen på fotbollsträningen. Ungefär i samma veva ringde Alexandra och sa att hon var på väg - hurra! Jag fick sällskap ett varv till. Sedan var det dags att plocka upp Ebba som precis var klar med sin träning. Vad lätt det är att bara gå och gå och gå när man har så trevligt sällskap - och att träffa två kompisar på en kväll - det är ju nästan julafton! Så tack för sällskapet tjejer!

//AK som känner av de tre varven i sina ben...

4 kommentarer:

Åsa Ajúra sa...

Japp, riktigt duktiga var vi allt. Och så trevligt det är att träffa kompisar från "förr". Nu skulle jag gärna träffa dig betydligt oftare. Önskar att vi kunde hinna fixa det.
Men snart är det kalas, glöm inte det!
Vilka fina scrap-grejor du gör. Du är verkligen duktig. Jag var ju tvungen att kolla lite på det du skrivit innan.
Sköt om dig, kramar

Katarina sa...

Det gäller ju att komma iväg. Kram K!

annannadesign sa...

Jodu, kalas snarare än du tror... Ringer dig nån dag!
Kram vännen!

Jag vet Katarina - men med sällskap blir det så mycket lättare!
Kram på dig!

Jenny sa...

Förstår att det känns bra, både med tjejträff och i benen :) Man känner sig ju så nöjd när man kommer igång.