måndag 10 augusti 2009

Mina vänner

Har gjort en Mina Vänner-bok till Ebba. Inspirationen har jag såklart hittat på nätet - men var?! Jag blir tokig - tycker att jag sparar ner allt jag hittar - men hittar ändå aldrig tillbaka! Dags för nytt system kanske?!

Hur som helst, så här blev boken:

Framsidans papper är från Cosmo Cricket, de söta ugglorna från ett Die Cut-ark från Fancypants.
Insidan består av ett gäng (16) CS i allsköns färger, med påklistrade utskrifter med enkla frågor till Ebbas kompisar. (Klicka på bilden för att få den större, så kan du se frågorna.)

En sådan här sol ingick också i die cut-arket, men den var i "fel" färg, så jag ritade helt enkelt av den och gjorde min egen.

Humlan kommer från samma ark. Allt material (nästan) från Papprika såklart!

1 kommentar:

Carina sa...

Vilka fina saker du har gjort, du kommer få alla Ebbas kompisarsmammor på kurs.....
Sparar idéen, det är kanske dags för en minaväner här också snart.
Fina askar, kul med fliken som man viker upp.

Kram Carina