torsdag 27 augusti 2009

Fyra kvällar av sex möjliga

kommer jag att tillbringa på barnens skola - och då har jag ändå inte räknat med discot som Ebba vill gå på i morgon kväll (lämna typ 18 och hämta 19.30...). Grillkväll i kväll, föräldramöte på tisdag, föräldramöte på onsdag, föräldramöte på torsdag! Tur man inte har något annat att göra...

Men ni har ännu inte hört mig gå igång över de matsäckar jag hittills gjort eller de som är inplanerade, eller över den stolsdyna vi är ombedda att införskaffa till ena dottern (av lärarna) eftersom stolarna "är lite obekväma", eller...

Nä, och det kommer ni inte att få heller. Jag spar mig till en annan dag:)

I morgon börjar jag skolan! Efter 15 år ska jag tillbaka till skolbänken igen - på halvfart. Det ni - det blir spännande det! Jag återkommer!

2 kommentarer:

anni sa...

Du får väl se det som att du inte riskerar att fasta i någon tv-soffa eftersom du knappt lär se den när du är i skolan hela kvällarna. Lycka till imorgon!
kram / anni

annannadesign sa...

Tack - det gick bra i skolan! Och tack för påminnelsen, TV-soffan är ett otyg, alltför lätt att fastna i!