måndag 23 mars 2009

Fler alster

Hann tre hela LO i helgen. Är nöjd med det resultatet, särskilt med tanke på att jag faktiskt jobbade i Papprikas monter emellanåt, och snackade blaj med alla goa tjejer ännu mer;)

Here we go!

De två första är på Idun, och är gjorda utifrån en och samma skiss. Deltog med dem i tävling också, men där drog jag nitlott;)
Jag försöker hålla Iduns layouter någorlunda "rena" - vill gärna att hennes föräldrar ska kunna lägga till journaling om de känner för det.

Den här gjorde jag med uppmaningen att ha journalingen på nytt sätt.

Husen är klippta ur ett tyg från Sandbergs. Pilarna satte jag dit för att visa att här finns luckor att öppna. (Tack Clara och Jenny för att jag fick råd av er!)

Här är luckorna öppnade...

Och med denna LO vann jag faktiskt också ett pris! Sååå glad över det! Ett journalingblock var denna vinst. Jag kommer säkert att visa mina vinster i kommande layouter!

(Allt material från Papprika såklart!)

3 kommentarer:

Carina sa...

Vilka härligaLo:s!
Finurlig journaling;)

Kram Carina

annannadesign sa...

Tack vännen!

Kram!

Katarina sa...

Alla tre var fina men den du vann med gillade jag extra mycket. Kram!