fredag 13 mars 2009

Här kommer den!

Den första som jag gjort i 12x12 till Idun. När hon döptes fick hon ett album i storlek 8x8, men när jag försöker fylla det tar det stopp. Det är så småttigt! Det är så mycket lättare med 12x12.
Här ser ni mig när jag precis ska blåsa henne på magen... Elakt - jag vet! Texten handlar om det - hur ser hon ut i nästa sekund?
Har snott blomidén från Eva - vem annars?! Hennes blir dock mycket snyggare;) Blingstenarna hittade jag på Papprika. Rena fyndet!

Här är LO nummer två - men den är jag ännu inte klar med. Vet inte riktigt vad jag vill, så då kom jag på att jag kan ju alltid lägga den här och fråga er vad ni tycker... Sen gör jag ju såklart som jag vill i alla fall!


Nu kommer det antagligen bli tyst i några dagar till... På torsdag ska jag vara klar med 75 omdömen som ska skrivas på mina elever. På onsdag ska jag på kurs, och på torsdag ska jag hjälpa Cina på nybörjarkurs på Papprika, så gissa vad jag ägnar varje sekund åt fram till på torsdag... Just det!
Och en nyhet till: På måndag blir vi av med sängen som vi försökt bli av med ett tag. Kanundra när vi ska hinna åka och skaffa Ebba en ny?! Nästa helg är ju jag på LCM hela helgen! Tjoho!! Men ingen har väl dött av att sova på en madrass på golvet... :)

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Just det. Omdömen. Har också ett gäng att skriva nästa vecka. Blä.

Är imponerad över att du hinner scrappa och så fint det blir!

annannadesign sa...

Ja, när jag förtränger just sådana saker som omdömen har jag tid att scrappa...
Kram!