tisdag 31 mars 2009

Snabbuppdatering

medan maken hjälper till med läxor (Ja, inte ens på MIN födelsedag slipper de...)

Jag har ätit lime- och apelsingravad lax med gurksås (mums!), chicken in the basket à la Stina (med en mängd tillbehör) - tack vår mästerkock! och schwarzwaldtårta (tack ICA Kvantum för 40-års-presenten!) Tack snälla familj för att ni ansträngt er så!

Jag har fått tre av de presenter jag önskade mig här på bloggen för några dagar sedan! (Det är bra att blogga!) Jag fick dessutom en utekväll med maken (inklusive barnpassning av svärmor), när vi ska gå på "Det våras för Hitler". Och så ett handgjort, sytt hjärta av min lilla söta sexåring. Hon har dessutom lyckats hålla det alldeles hemligt för mig! Tack Ebba!

1 kommentar:

anni sa...

Stort grattis från mig! Kram / Anni