måndag 23 mars 2009

Hade hoppats på en bild!

Men nu skriver jag ändå! Jag blev moster för andra gången nu i kväll! Min syster har fått en liten flicka! Hurra!

Men de får inte använda sina mobiltelefoner - så jag får väl tåla mig...

Så lilla Idun är numera storasyster - och i går fyllde hon två år! Tur att de slipper dela födelsedag i alla fall! När farmor sa till henne att "nu har lillasyster kommit ut" svarade hon helt sonika: "Nä..." Men det är å andra sidan en tvåårings svar på det mesta;)

Grattis älskade lillasyster! (Och resten av familjen såklart!)

3 kommentarer:

Carina sa...

vad roligt, vilken tur att de inte behövde dela födelsedag....det kan vara tillräckligt jobbigt att få ett syskon;)

Kramis Carina

Katarina sa...

Jättegrattis. Kramar!

Maja sa...

Och jag har nu en till kusin! :D

OMG, tänkte inte på att idun blir storasyster :o Stor flicka! ^^

Kraam!