fredag 6 mars 2009

På tal om att bära av

I går kväll bokade vi en resa till London! Tjoho vad kul det ska bli. Jag har inte varit där sedan 1993! Och tjejerna har aldrig varit där. Så det var tre glada tjejer som gick iväg till skolan i morse efter vi hade berättat det.

Nu ska jag städa min pysselhörna, för jag har kommit på varför det blir så lite scrappat nuförtiden... Hoppas på att inspirationen kommer när där väl blir snyggt!

Ha en skön helg!

Edit kl 23.18: Jag har gjort två (!) LO - jag som inte gjort en LO på evigheter! Tyvärr kan jag inte visa dem - de ska bli en present. Men jag ville bara berätta att städning lönar sig - ibland! Åh, vad glad jag är att helgen bara har börjat! Får man önska dåligt väder också?!

2 kommentarer:

Jenny sa...

jag städade ocks min scraphörna igårkväll men har inte hunnit sätta mig och skapa ännu. är fortfarande super inspirerad efter Papprika onsdagen :) Kul att ses igen.
London, det låter underbart! Förstår att ni var extra glada.

annannadesign sa...

Ja - det var vårt samtal som fick mig att inse att nu var det dags att röja!

Jag håller med, det var kul att ses - hoppas på snart igen!