lördag 28 mars 2009

Önskelista...

Kära familj!

Jag vill ha massor av saker - men jag kan bara inte komma på så många just nu... Och det börjar ju närma sig!

Men en sådan här skulle passa bra i min scraphörna:




Snodde bilden från Papprika - där kan man köpa den snygga blå.

En sådan här slevstopp skulle vara bra att ha i köket:

Bild ovan och nedan lånade från http://www.smartasaker.se/

Eller en sådan här handdukstång: Men något personligt skulle också kunna funka, som den här tunikan från Lindex:

Svart eller vit - båda är lika snygga. Nä, nu har jag i alla fall tipsat lite... Och just det, min klockradio är paj! Puss på er!

2 kommentarer:

Carina sa...

Härlig önskelista, tror du att de glömt bort dig;)

När de inte frågar brukar de veta.....
Bra önskningar, jag kan tillägga att jag köpte tunikan förra veckan, sedan köpte Eva den så det tyder på god smak;)

Kram Carina

annannadesign sa...

Men lägg av - ska vi vara likadant klädda nästa gång vi ses;)
Kram!