torsdag 19 mars 2009

Nybörjarkurs

var jag med på i kväll på Papprika. Det var den pedagogiska fröken Carina som höll i kursen. Och även om jag är lärare (och en bra sådan, faktiskt) så måste jag säga att jag är impad av hennes struktur och upplägg!

11 kreativa och läraktiga tjejer deltog - och fick till ett gäng supersnygga LO i härliga vårgröna och rosa färger! Glömde fota layouterna, men några av tjejerna fastnade i alla fall i min mobil. (Kvaliten inte den bästa - jag vet...)


Här ser vi fröken Carina, och i bakgrunden Mallan - som dagen till ära satt på sig finkläderna...


Jag har haft en toppenkväll! Tack alla glada!

2 kommentarer:

Katarina sa...

Vilka härliga bilder. Kram!

Carina sa...

Tack för en toppenkväll! Hade inte klarat den utan dig!, med så många ivriga nybörjare....
Roligt!

Vi ses i helgen
Kram Carina