söndag 22 mars 2009

LCM

Har haft en toppenhelg! Det är ju en scrappares dröm - att sitta en hel helg med likasinnade - och ha en massa bra butiker runt omkring sig (så att man kan shoppa när man vill...).

Här kommer ett av mina alster, som jag faktiskt vann ett pris med! Hurra!



Jag gjorde en grattiskorg (eller påskkorg om man vill) - hur man gör kommer jag att lägga ut en tutorial på snart någon dag. Den är superlätt att göra - och perfekt att fylla med godis som "gå-bort-present".

Visst är pappret alldeles fantastiskt! Jag har bara ett kvar nu - och är heeelt kär i hela serien! Bra inköp Malin!

Återkommer i morgon eller i alla fall snart med övriga alster.

6 kommentarer:

anni sa...

Lycklig den som får godis i din fina korg! Grattis till vinsten! kramar a

Jenny sa...

Den är ju så fin korgen, jag föratår att du vann. Grattis. Gillar att du skurit ut blommorna från samma papper som korgen till dekoration.

Maja sa...

Du är så duktig! Grattis till vinsterna! Älskar dig! Pusspuss!

annannadesign sa...

Tack tjejer! Alltid kul att vinna - och vilken vinst sen! Stämplar från Forma Hantverk värda säkert 200:- Inte illa!

Olivia sa...

WOOOOW vilken fiiiin korg!!! Jag vill också!!! =) Och vilka papper...

annannadesign sa...

Visade hur man gör korgen på Papprika när det var 6-års-jubileum - kanske får visa igen... Den är superenkel att göra!