söndag 15 mars 2009

KLAR!!!

Ögonen går i kors! Jag har skrivit klart alla mina omdömen - det tog mig halva fredagen, halva lördagen och HELA söndagen. Och då har jag inte mailat alla 75 än... "bara" skrivit dem. Och sen ska jag printa alla andra omdömen (som mina kära kollegor svettats över precis som jag) till mina mentorelever, och sortera dem och skicka dem till rätt målsman...

Men j -r vad bra de blev i år! Skulle bara fattas annat med all den tiden och energin!

Nu ska jag slöa framför TVn en stund innan jag träffar den här mannen:

3 kommentarer:

Katarina sa...

Jag är så impad av er lärare, men ska ni ta hela helger till sånt?
Kram!

Anonym sa...

Nä, men just nu snor jag ju lite arbetstid till att läsa din kommentar;) Skämt åsido - vi har ju 45-timmars arbetvecka, 10 av de timmar kan vi lägga var vi vill. Under vissa perioder (som nu) jobbar jag kanske 55 timmar, en annan vecka 35 - det jämnar nästan ut sig...
Kram!

Maja sa...

Vad duktig du är! *stolt* Tur att det är över, du har verkat lite stressad på sistone...

Pusspuss! Älskar dig! <3