tisdag 31 mars 2009

Ja ni...

Nu har jag firat i snart en vecka - och inte är det slut än...

Just nu är jag förpassad upp till övervåningen av resten av familjen, medan de förbereder middagen... Så då passar jag på att berätta om min dag.

Jag åkte med två kollegor in till stan för att gå med en av våra klasser till Nationalmuseum. Hade några underbara timmar där, som avslutades med matsäck och något stressade kollegor. Fick förklaringen när vi kom tillbaka till jobbet och de hade beställt helkroppsmassage till mig! Snacka om överraskning! Jag trodde jag skulle sätta mig och jobba, men inte då. I över en timma fick jag en underbar kropps- och ansiktsbehandling av duktiga Karin! (Tack vännen!) Avslappnande musik stod på i bagrunden, och i presenten ingick också en flaska skumpa, en söt liten vårblomma och en bok. Tack snälla ni!
Lätt rödmosig gick jag till nästa ställe där jag blev uppvaktad med stor vårig blombukett och skönsång.

På väg hem stannade jag på Interflora eftersom jag hade blivit "rosad" - nyhet för mig! Den röda rosen står nu i vas - tack snälla Karin -som dessutom pyntat sin blogg för mig;)

Här hemma väntade mer post - kort från nära och kära - och ett nallebud från raringen Olivia! Tack!

Nu börjar jag bli hungrig - och nyfiken på vad familjen har att bjuda. På återseende! Och tack också ni som grattat mig med sms, blogghälsningar och telefonsamtal under dagen! Kram!

2 kommentarer:

Katarina sa...

Många hurrarop från Enskede. Kramar Katarina

annannadesign sa...

Tack Katarina!

Kram!