lördag 7 mars 2009

Två LO till

Har haft ett par (egentligen 4...) LO liggande läänge utan att få till dem. När jag gjort de två layouterna i går, bestämde jag mig för att nu skulle jag inte börja på något nytt, utan de påbörjade skulle avslutas först! Sagt och gjort, i dag när jag äntligen hann sätta mig plockade jag fram allihop. Nummer 1 åkte raskt undan igen, nummer två fnulade jag med ett tag, men gjorde till slut en enkel LO (Jag gillar verkligen inte att scrappa jul och vinterbilder!) - den får duga.

Med nummer tre la jag jättemycket jobb på bakgrundspappret, men fick ändå inte till det, så till slut bytte jag till enkel svart CS och då föll allt bara på plats. Knäppt! Texten (Katy Perrys Hot N Cold) handlar egentligen inte om tonåringar, men jag tycker ändå att den passade bra in på vår tonåring här hemma just nu...


Allt papper från Fancy Pants, thickers och svart och vit CS som fotomattor. Satte en extra (svart) fotomatta under det svart-vita fotot för att betona den "svarta sidan" av en tonåring. Min journaling handlar om att det inte är lätt att bli tonåring, men att det inte heller är lätt att vara förälder till en...

Jag är nöjd - att bli belåten med en LO av två får jag nog nöja mig med. Nä, nu åter till scraphörnan, jag har en påbörjad som kanske kan bli något av...

3 kommentarer:

Katarina sa...

Jag gillade dem verkligen, speciellt den med svart bakgrund. Kram!

Maja sa...

Den var fiin! <3

Puss & kram!

annannadesign sa...

Ja, den har ju ett snyggt motiv;)

Puss!