torsdag 26 mars 2009

Tack!

Tusen tack till Jessica, Annika, Anna, Görild, Karin, Helene, Maria, Lotta, Susanne och Eva (och såklart även till er som inte kunde vara med: Lena, Sara och Christiane) - om ni visste vad dettta betyder för mig!!

Jag har haft en underbar kväll, skratt och underbara tjejer! När jag kom hem och berättade för maken kom tårarna - ni är sådana underbara människor! Jag tror jag ska fylla 40 varje år!

Nu ska jag gå och sätta mig och läsa igenom boken en gång till! Puss på er!





PS. Bilderna är inte så bra, jag vet, men en mörk restaurang är inte idealisk ur fotosynpunkt...

PS2. Tack även till Henrik, Olov, Monwar och Jonas för att ni inte tog på er kjol... Puss till er också!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hittade sidan!!! Fick prova några olika stavningar på annnann....;-)
Tack själv för att du snart fyller 40 så vi fick möjligheten att träffas en underbart valig torsdag.

Kram och sov gott!
Lotta

Anonym sa...

valig=vanlig...

Katarina sa...

Hipp hipp hurra på din födelsedag. Att det var så snart och jag som inte har gjort klart kortet som skulle flytta hem till dig. Kram!

annannadesign sa...

Tack Lotta för att du letade efter mig;) Jag kan fylla 40 i tio år - det är OK, bara ni hittar på sånt här kul!
Tack Katarina - dina kort är värda att vänta på:)

svensson-kavmark sa...

Vilken trevlig kväll! tack själv för det supertrevliga sällskapet. Kul att se dig! Det var alldeles för länge sedan. Kram!
/Karin

Carina sa...

Vilka härliga vänner Anna-Karin, jag för står att du blev både glad och överraskad.
Kul!
Trevlig helg
Kram Carina