torsdag 18 februari 2010

Brevställ - igen!

Här kommer bilder på brevstället mamma ska få nästa vecka. Det är inte ofta hon är här inne - så jag tror det här är säkert...


Hemma i mitt barndomshem finns ett rum som heter "kontoret" - ett arbetsrum helt enkelt, men det har alltid hetat kontoret av någon anledning. Därför tänkte jag att detta "minikontor" kan få följa med till sommarstugan.


Martha Stewart-fjäril, rosor, lite spets och sidenband pryder locket. Pärlorna på metallcharmen är faktiskt pearl maker. Rubriken gjord av Rub-ons som är minst fem år gamla! Det mesta av materialet kommer från Papprika.


Inuti finns lite kort av olika slag, men jag tänkte fylla på med mer innan hon får den. Här finns också små kladdlappar, utstansade fjärilar och en altrad penna.


7 kommentarer:

Carina sa...

Å det är ljuvligt.
Jag vill också ha tid att göra ett.
Kramar Carina

Carina A sa...

Superfint, jag säger som Carina.....jag vill också hinna göra ett.
//Carina A

Anonym sa...

Tack tjejer! Vi får väl ta en papprikakväll snart:)

//AK

Katarina sa...

Jättefin. Snyggt i svart/vit. Trevlig helg. Kramar Katarina

annannadesign sa...

Detsamma Katarina! Vi ses ju tyvärr inte i morgon:(
Kram!

Eva sa...

jättefint!

annannadesign sa...

Tackar!