fredag 26 februari 2010

Usch då!

Bad blogger - I know! Men eftersom veckan bestått av jobb, jobb och lite mer jobb (har gjort ungefär dubbel tid...) och plugg, plugg och lite mer plugg, så har jag inget kul att rapportera! Och framförallt inget scraprelaterat att visa. Men jag har precis altrat ett ljus, så bilder på det kanske kommer i morgon. Blev faktiskt ganska nöjd - åtminstone över min uppfinningsrikedom...

I kväll är det party med stort P som gäller. Och jag är chaufför! Känns bra med tanke på att det andra alternativet är SL!

Jag har ju faktiskt gått på sportlov också - det har egentligen inte riktigt gått upp för mig förrän nu. (Även om jag har skola nästa fredag också - universitetet tar inget sportlov inte!)

Ha en skön helg!

1 kommentar:

Katarina sa...

Vad skönt med lov. Trevlig helg. Vi ses o hörs. Kram Katarina