torsdag 11 februari 2010

Brevställ


Råkade få syn på det här smarta brevstället när jag surfade runt för någon vecka sedan. Jag hade nyss fått mitt senaste DT-kit från Papprika, så jag gjorde ett brevställ för kärleksbrev...

Det består av ett ark CS som stomme, en hel del dekorpapper (Making Memories + lite gammalt scrap)


När man lyfter av locket, öppnas brevstället. Jag har fyllt det med kort i tre olika storlekar, små kladdpapper och en liten låda med utstansade fjärilar och hjärtan. Till den lådan fick det bli ett lock i OH-plast.


Närbild på lilla lådan. Allt material från Papprika såklart!


Jag har börjat på en till som mamma ska få i present. Den återkommer jag med!

2 kommentarer:

Sofia - SofiaFj sa...

Så himla snygg. Ska nog ta och göra en jag också.

annannadesign sa...

Tack! Jag tycker att det är en kul present - och i rätt färger kan den bli en del av inredningen.