lördag 27 februari 2010

Sportlov

I  morgon sticker vi hem till mamma och pappa på lite lov. Vi ska passa på att träffa kusinerna också. Idun, snart tre år, hade tydligen sagt i dag: "Jag längtar efter mina kosiner"... Sweet!

Här kommer några bilder på ljuset jag gav bort i går.


Ljusfatet hittade jag i vår guldgruva i centrum. En presentaffär som har det nödvändiga - det här ljusfatet kommer från SIA. Ljuset har fått fjärilar stämplade på sig, lite Martha Stewartfjärilar som är dubbla, med små knappnålar som känselspröt (eller vad det nu heter på en fjäril...), lite spets och band, några halvpärlor.


På fatet hällde jag turkost små"grus" och lite andra dekorstenar.


Det blir nog lite tunt med inlägg den kommande veckan - ha det gôtt!

4 kommentarer:

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Men åå så fint! Mottagaren måste blivit jätteglad.
Ha en härlig vecka!
Kram
Carina A

Carina sa...

Instämmer, sååå fint!
Hoppas att ni får ett härligt lov.
Kram Carina

Katarina sa...

Jag gillar den också jättemycket. Må så gott. Trevlig resa. Kram Katarina

Eva sa...

Mmmm så läckert. En perfekt present att ge bort. (eller ha själv)

Kram