torsdag 11 februari 2010

Swirls

Tycker du som jag att swirls är jättesnygga? Jag såg så fina mallar att använda till swirls på Papprika, men de var slut... och eftersom mitt tålamod är ganska klent, så tänkte jag att det kan väl inte vara så svårt att fixa själv...
Först tog jag ett vanligt A4-papper och en penna. Ritade lite... (OK - jag hade trea i teckning!)


Sedan la jag pappret i en plastficka.


"Prickade" plastfickan med en vattenfast penna.


Och slutligen tog jag min hålgörare och hammare, och bankade loss! (Just det - innan jag gjorde hål, klippte jag bort resten av fickan,, och tog ur mitt papper. Här är pappret ditlagt igen för att man lättare skulle se på fotot.)


Fortsättning följer...

1 kommentar:

Carina sa...

Men du vad du är fiffig;)
det ser fint ut, ska bli kul att se slutresultatet.

Kram Carina